Mentine cu usurinta o identitate vizuala unitara si consecventa folosind un
BRAND BOARD

Unul dintre cele mai simple moduri de a accelera procesul de a deveni recunoscut, astfel incat oamenii sa-si aminteasca de tine si sa capete incredere in tine , este acela de a crea unitate si coerenta in toate materialele vizuale ale brand-ul TAU.

 

– Ce presupune acest lucru?

Inseamna sa ai un set de elemente ale brandului- (logo, culori, fonturi … pe care sa le utilizezi in mod constant peste tot, pe site, pe retelele sociale si pe materialele printate.

În primul rând, COERENTA IN BRANDUL TAU, aduce , recunoastere si încredere in randul oamenilor cu care interactionezi.

 

BRAND BOARD-ul actioneaza ca un mecanism de control pentru proiectele tale online si tiparite, oferind coerenta si unitate identitatii tale vizuale.

Vezi cateva exemple la care am lucrat:

Brandul tau, este un roman minunat, iar logo-ul este doar primul capitol

Ce trebuie sa incluzi intr-un BRND BOARD? 

 

Elementele de baza ale unui BRAND BOARD includ: logo-ul principal, variatiile ale logo-ului , paleta de culori (cu coduri hex), fonturile pe care le vei utiliza.

Pe langa aceste elemente de baza mai poti include, pictograme, texturi, ilustratii, stilul imaginilor pe care le vei folosi si chiar machete.

Poti incepe cu elementele de baza si poti adauga mai multe elemente ulterior pe masura ce brandul tau creste si evolueaza.

 Logo principal

Acesta reprezinta elementul principal al identitatii tale vizuale.

Trebuie sa te asiguri ca ai un logo in format vectorial.

 Logouri secundare / alternative +SUBMARK

Aceastea sunt o versiune simplificata a logo-ului principal pentru a oferi brandului tau mai multa flexibilitate. Acest logo poate fi util pentru imaginile de profil din retelele sociale, pentru grafica utilizata pe retelele sociale, in alte locuri in care trebuie sa utilizezi o versiune mai compacta a logo-ului tau.

Paleta de culori

Joaca un rol important in modul in care este perceput un brand, ajuta la recunoastere si memorabilitate si are potentialul de a atrage tipul potrivit de clienti, sau cititori de blog.

Pentru a va asigura ca marca dvs. este unitara, trebuie sa utilizati aceleasi culori din nou si din nou, pe toate elementele grafice si pe site.

Fonturi

Alegând fonturi care reflecta valorile marcii tale poti atrage tipul potrivit de clienti. Un font serif tinde sa fie mai traditional, în timp ce un sans serif ofera o senzatie minimala si moderna.

Puteti lua în considerare, de asemenea, o versiune îndrazneata sau un font care poate oferi un sentiment prietenos si accesibil.

La fel ca în cazul paletei de culori, trebuie sa utilizati aceleasi fonturi pe site si pe toate elementele grafice.

Acestea sunt elementele de baza ale unui BRAND BOARD.

Puteti sa mai includeti

Pictograme, ilustratii, texturi

Daca daca aveti un set de ilustratii, sau daca aveti nevoie de pictograme suplimentare pe care sa le utilizati, acestea ar trebui sa fie prezente si pe BRAND BOARD pentru a te ajuta sa ai o imagine de ansamblu completa a elementelor tale vizuale.

Patternurile si texturile pot adauga interes proiectelor tale, iti pot sustine mesajul, ofera versatilitate si iti ajuta brandul sa iasa in evidenta.

 

Imagini (stilul imaginilor)

 

 

Imaginile pe care le incluzi pe BRAND BOARD sunt o reprezentare a tipului de imagini pe care le vei folosi oriunde apare brandul tau, trebui sa reprezinte tipul ideal de imagini pe care le veti folosi.

 

 

 

 

Ori de cate ori creezi o noua grafica pentru site, pentru retelele sociale sau pentru tipar, consulta BRAND BOARD-ul, pentru a te asigura ca pastrezi o identitate vizuala unitara si coerenta.